تابناک هرمزگان- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت :۱۱۰ عنوان برنامه در ایام دهه امامت و ولایت ترکیبی از جشن ها،مسابقات ورزشی و پیامکی، فرهنگی ،همایش ها،میزگردها برگزار می شود .
کد خبر: ۱۱۱۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 06 July 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، اظهار داشت : دهه امامت و ولایت برگرفته از دو عید بزرگ اسلامی است و فرصت مناسب برای تبیین و بازخوانی تاریخ اسلام و جایگاه ولایت می باشد .

وی افزود: امیر المومنین (ع) بهترین و کامل ترین نمونه و الگوی مطلوب حاکمیت و حکمرانی اسلامی در عصری که با خلأ معنویت روبرو است .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد : ۱۱۰ عنوان برنامه در ایام دهه امامت و ولایت ترکیبی از جشن ها،مسابقات ورزشی و پیامکی، فرهنگی ،همایش ها،میزگردها برگزار می شود .
حجت‌الاسلام ایمانی فرد ادامه داد : هشتمین همایش« ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» با حضور علمای شیعه و سنی ، نخبگان و فعالان فرهنگی در مسجد جامع شهرستان میناب و تجلیل از سادات اهل سنت و شیعه در مسجد جامع شهر ستان بستک برگزار می شود .

وی تصریح کرد : اجتماع بزرگ غدیری در روز جمعه مسجد جامع بندرعباس، جشن شب غدیر در مسجد علی ابن ابیطالب بندرعباس با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین طائب، راهپیمایی خانوادگی با راه اندازی موکب ها در مسیر، عصر روز عید از بلوار ساحلی بندرعباس، اطعام غدیری در برخی از مساجد و هیأت های مذهبی در روز غدیر، بازسازی واقعه غدیر در تمام استان و در شهر بندرعباس در کوهستان پنجه علی (ع) از سایر برنامه ها می باشد .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد : جشن های محله ای غدیر در محلات کم برخوردار، آذین بندی و نور افشانی، انواع مسابقات همراه با برگزاری عقد اخوت در روز عید، جشن بزرگ عید غدیر مجتمع کارگری و کارخانجات غرب استان و جوایز نفیس به مناسبت دهه امامت و ولایت در سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار